m


środa, 21 czerwca 2017

Nowe prezenty - wersja damska

Witajcie perełki( ͡° ͜ʖ ͡°)

  Okay, okay ogarniam się...
Przechodząc do konkretów, na Momio zostały dodane nowe prezenty (juhu!). Są bardzo ładne, ale jedyne co mnie boli to to, że nie ma włosów....No cóż

Tematyką prezentów jest dip dye. Wpisałam sobie w Google i znalazłam takie coś:
,,Technika  farbowania włosów na kilka odcieni, tak aby każdy z nich stopniowo przechodził w kolejny'' (Tekst z tłumacza Diki no reklama oke?)
Myślę, że nawiązuje to do kolorystyki ubrań i dodatków. 



Bardzo podobają mi się spodenki, biały z jasnym lub ciemnym dżinsem idealnie pasuje do letniego wystroju Momio. Ideal! A  koszula wygląda stylowo :D 



Tu powiem szczerze, że zespół mnie zaskoczył. Od razu gdy zobaczyłam topki, pomyślałam ,,Chcę je, są prześliczne''. Chyba dlatego, że przeważają tu wesołe kolory z ,,motywującym'' napisem.  Przypomina mi to zachód słońca. Co do drugiej koszuli....nie podoba mi się. Wygląda ponuro, nie nadaje się do ciepłego klimatu. 

Jednym, konkretnym słowem....cudo! Wszystko jest ładnie ze sobą zgrane i tworzy piękną jedną całość. Pierwsza spódniczka kojarzy mi się z plażą i morzem. Drugi....kombinezon? To tak jakby galaktyka. Trzeciej sukienki nie będę szczegółowo opisywać: piękna. 


Wow *.* Kurteczka jest przecudna. Z resztą mam taką samą opinię o wszystkim jak wcześniej.
Piękne, cudne, kolorowe i fajne!

Chusty niezbyt przypadły mi do gustu, uważam, że w mojej szafie będą niepotrzebne. A wy co o nich sądzicie? Co do czapki, ma fajne połączenie kolorów plam, ale pewnie by mi nie pasowała :/

I ostatnia rzecz....Ten plecaczek! Mam dziwne uczucie, że kojarzy mi się on z salamandrą. Wiem, dziwne. Cena nie jest wysoka, co mnie bardzo cieszy.


Na koniec dodam, że mogliby dodać jakieś kolorowe włosy, np. niebieskie. Nie mam dużo takich włosów w swojej szafie, a  bardzo bym chciała. Zostało tylko czekać.
Napiszcie w komentarzu, jak podobają wam się prezenty i co o nich sądzicie.

Do zobaczenia perełki! Hehe






1 komentarz: