m


poniedziałek, 5 czerwca 2017

Letnia moda #4

Hejka!!
Nwm czy wicie ale ta seria jest moją ulubiona, bo misze mi się ja bardzo łatwo. Dobra nie chce się zbyt rozgadywać tylko stylizacje wam pokazywać.


Stylizacja dość posta i jak dla mnie tania. Każda część garderoby ma po trzy wariacje kolorystyczne. Oprócz tego że ładnie wygląda to posyła wszystkim dziewczyna buziaka. <3
Koszt stylizacji: 416 diax



Stylizacja jest już bardziej kompletna ale tez nie droga. Chłopakowi zostały dodane okulary, tatułaże i radio. Oprócz tego widać że bardzo go wymęczyłam bo aż zamyka oczy i układa się do snu XD . Dobranoc.
Koszt stylizacji: 740 diax



Stylizacja wysłana przez bartekk100 . Bardzo mi się podoba, bo jest w moich ulubionym kolorze czyli czarnym. Wszystko mi do sb pasuje. Ale juz widzę że nie jest wcale taka tania.
Koszt stylizacji: nieznany




~Misia-14

1 komentarz:

  1. No cóż... O wiele ładniejsza niż poprzednia, a ta ostatnia jak zwykle: CUDO!
    ~Riwiana

    OdpowiedzUsuń