m


poniedziałek, 19 czerwca 2017

Rozpoczynam swój okres próbny!

Hejka!

Nazywam się lolka108. Niektórzy mogą znać mnie z wymienionych poniżej social medii, aczkolwiek byłam także redaktorką na MyMomio, więc jego czytelnicy mogą mnie skojarzyć. Swoją przygodę z Momio rozpoczęłam trzeciego stycznia 2016 roku. Chciałam tylko spróbować czym to jest, zatem nie przykuwając zbytniej uwagi do jakichkolwiek szczegółów zostałam lolką108. Początkowo miałam grać tylko w MSP, choć nie ukrywam, iż Momio bardziej mi się spodobało. Było bardzo nowoczesne, inne niż MovieStarPlanet, dlatego postanowiłam tam zostać. Wyszło mi to na dobre. Piętnastego maja osiągnęłam najwyższy poziom. Teraz z dumą mogę mówić, że jestem wielką Momiowiczką :D. Wypada coś o mnie powiedzieć zatem: mam na imię Ola, od niecałego roku jeżdżę na wrotkach, jestem początkującą pisarką, naprawdę kocham książki, niektórzy mówią, że je pożeram, zamiast ich czytać.


Jesteście zadowoleni z wyników naboru?

1 komentarz: