m


czwartek, 13 lipca 2017

Wyniki naborów!!

Hejka!!!
Wrescie nadszedł czas kiedy podam wam wyniki mialam je przygotowane od już 2 dni jednak co chwile jest u mnie burza lub nie działa mi net. Tak więc każdego z redaktorów opiszę, podam wam jakie serii pisali itp. Oprocz tego każda redaktorka wybierała po 2 osoby . Tak więc zaczynajmy:


Limonka111
Ortografia była bardzo dobra. Prowadziła bardzo fajną serię można to nazwać z przeciwieństwami. Bardzo mi sie spodobal pomysł.
Oprócz tego otrzymała 2 głosy.

Pati671
Ortografia na poziomie bardzo dobrym. Prowadziła serię ,,Tańsze, a identycznie". Fajny pomysł dzieki tej seri można troche zaoszczedzieć i np. wydać diamenty lub szafiry na meble do pokoju. Otrzymała 3 głosy.

Ziomalkaxd
Bardzo dobra ortografia. Przeprowadziła serię ,,Momio, a gra". Pokazywała tam jak upodobnić sie do np. Pixi Star z Movistarplanet itp. 
Dostała 1 głos.

Lolka108
Ortografia; bardzo dobra. Prowadziła serię wakacyją z zadaniami.
Otrzymała 1 głos.

Qunaris
Ortografia na poziomie bardzo dobrym. Raz zrobił posta z serią ,,Ulubieńcy 2 dni" jednak nie zrobił do końca tej serii z tego powodu jest mi bardzo przykro, bo spodobał mi sie pomysł. 
Otrzymał 1 głos.


Oprocz tego ade i Shirayuki będą okres probny mialy w innym czasie.

Tak więc postanowiłam że na blogu zostają:
Pati671 i Limonka111 


Odchodzą:
Qunaris i Lolka108 oraz Ziomalaxd



~Misia-14

3 komentarze: