m


piątek, 7 lipca 2017

Losowy ciuch #1

Siema! Dzisiaj miałam być na obozie, ale miałam maleńki wypadek. Dzisiaj przychodzę do Was z nową serią, która polega na wygenerowaniu dodatku/ubrania etc. Muszę stworzyć z nim look, więc idę losować!


Wylosowałam: galową suknię, dziecinny płaszcz i brzydkie Most Wanted.

Teraz czas na look:
Suknia - eurowizyjna dostawa
Kurtka - nie miałam nic bardziej płaszczowatego jest dziecinna - na taką wypadło.
Włosy - halowenowy prezent za Momio Plus - włosy Jokera.

Świetnie się bawiłam jeśli też chcesz spróbować, wstaw swój look pod #LS. Każdy zostanie nagrodzony.

2 komentarze:

  1. Eee, ta suknia była w kosmicznej/galaktycznej/gwiezdnej dostawie, czymkolwiek z wymienionych to było

    OdpowiedzUsuń
  2. Na eurowizyjnej była podobna, więc albo była właśnie z niej albo z 'dostawy przyszłości.

    OdpowiedzUsuń