m


czwartek, 13 lipca 2017

Nowa kolekcja mebli!

Cześć ^^ Wczoraj do nas zawitała nowa kolekcja, ale nie ubrań tylko mebli :D Pokaże wam jak ona się prezentuje.
Tutaj mamy takie stoliki. Oczywiście różnią się ceną i pakietem momio plus. Niczym więcej. Nie jestem fanką takich stolików, więc się nie skuszę kupić.

A to co? Ozdoba? Najwidoczniej tak. Chociaż to krzesło  nie przypomina mi go w ogóle.

Tutaj mamy taką kanapę z ogniskiem. Cena jest ewidentnie przesadzona. To, że nawet nie jest jakoś ładna to musieli dobić ceną.

Łóżko piętrowe, marzenie prawie każdego dziecka w dzieciństwie. Nie powiem, podoba mi się nawet, ale żeby go gdzieś do pokoju dać musiałabym mieć pokój w takim stylu, a mam inny, dlatego nie kupię.

Te półki też są w miarę okej no, ale jak mówiłam nie mój styl.

Radio i telewizor. Fajne dodatki, ale minusem jest to, że są z dawnych lat.

Fajne pomyślane. Jak na biwak to rowery muszą być, ale biwak w pokoju? dx


Ściany jak ściany, chyba najlepsza rzecz z dostawy. Oczekiwałam na coś lepszego, ale cóż. Może następnym razem. Chociaż ta pierwsza jest nawet nawet.. xd

Ten wzór na dywanikach mi się nie podoba no i oczywiście kolory to też zepsuły. 
To mi się zdaje ,że to są takie światełka wiszące na ściane. Fajny pomysł.

Tak się kończy dostawa mebli. Gdybym miała oceniać dałabym jej 5/10
A wy jak ją oceniacie?
Podoba wam się?
~Pati671

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz