m


sobota, 15 lipca 2017

Szafowi ulubieńcy!

Hej tu Lim <3
Nie będzie mnie na blogu więc szykuję posty na zapas ^^

Dzisiaj wybiorę moje ulubione rzeczy z szafy! Po jednej z każdego "przedziału"!
ZACZYNAMY!
Soczewki

Szaliczki/dodatki

Pircing

Oksy

Kurtka

Torba

Dodatk

Poza

Szminka

Tatuaż

Nakrycie głowy

Włosy

Make up

Biżuteria

Naturalne oczka

Karnacja

Buty

Spodnie

Spódnica

Koszulka

Sukienka


To ci najlepsi ^^
A WAM SIĘ KTÓREŚ Z TYCH PODOBAJĄ ^^^
NAPISZCIE <3
JA SIĘ ŻEGNAM <3
~LIMM

4 komentarze:

  1. Sukienka omomomom <3
    ~Kiciorqqa

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko mi powiało kopią serii lolki108? To było letnie must have, odgapiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz mi sie wydaje że nie prowadzila takiej serii. Chyba że była podobana ale tego nwm. Nastepnym razem jak bedziesz pisała koma to prosze o napisanie swojej nazwy inaczej czegos takie nie uznaje

      Usuń
  3. Nie żeby co, ale pisze się PIERCINGI. Taka mała rada po koleżeńsku ^^

    OdpowiedzUsuń