m


piątek, 7 lipca 2017

Nowa dostawa - wersja damska

Hej, hej!
Na Momio możemy powitać kolejną, nową dostawę.  Jeżeli się nie mylę, tematyka dostawy jest związana z morzem itp.

Ciuchy są naprawdę ładne, parę rzeczy już jest w mojej szafie :D


Myślę, że dwie pierwsze rzeczy to jakieś bikini. Do kupna zachęciły mnie te gatki B)  Bardzo mi się podoba kolor sukni, zielone liście wyglądają prześlicznie na jasnym odcieniu. 
Niestety cena nie świeci urokiem




Topki w paski są boooskie! Kolor granatowy i  biały idealnie ze sobą współgrają. Długo się zastanawiałam, czy to kupić. Mimo iż to tylko 2 szafiry, wolę być oszczędna.



Jak zobaczyłam tą spódnicę, strzeliłam facepalma xD Fantastyczne wykonanie, ale te...wąsy? Popsuły wszystko :(



Spodenki mimo wszystko nie podobają mi się. Krój jest odrzucający, ale to tylko moje zdanie. Kolor też nijaki. Przyznam tylko, że jakbym miała na siłę kupować to te granatowe.


Tak szczerze, zbytnio nie widzę co tutaj jest na tych butach. Takie sobie.


Dosyć fajne, tylko nie wygląda gustownie na naszej postaci. Tak trochę jakby latało w powietrzu. Na razie nie kupuję.




Jak zobaczyłam włosy...Moja reakcja: OJA!
Uwielbiam tego typu włosy, do tego są tanie ( jak widać za diamenty) i mamy w czym wybierać. Jestem skłonna kupić wszystkie, niestety znowu mnie nie stać. Heh :(




No i coś dla fanów jednorożców! Jest to bardziej ozdoba, do ubioru się nie zalicza, aczkolwiek fajne ;)



Taki uroczy koszyczek z kwiatkami :D Naprawdę przeurocze, nie będę bardziej tego opisywać.


Bardzo mnie kusi ta pierwsza narzutka...Jest piękna. Pasowała by do białych ubrań. Druga taka nijaka. 


Nie pasuje mi kształt tych okularów, jest taki zbyt...po prostu nieładny i tyle xD


I ostatnia rzecz...Wstążka na szyję! Albo coś innego o czym nie mam pojęcia. Jest mało widoczna na naszej postaci. No cóż.


Napiszcie w komentarzu jak wam się podoba nowa kolekcja i co kupiliście. Ja lecę ( w kosmos xd), bye!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz