m


sobota, 29 lipca 2017

Co inni myślą o ...?

Heey!
Tu Lim <3
Z góry przepraszam za moją nieobecność ale byłam na obozie :)
A tym razem mam dla Was kolejną odsłonę serii!
Przed chwilą przeglądałam oglądalność moich postów i niektórymi liczbami byłam na prawdę zaskoczona!
Mam nadzieję że moje posty się Wam podobają i zostaniemy ze sobą na dłużej!
OK, TROCHĘ SIĘ ROZPISAŁAM!
ZACZYNAJMY KOLEJNĄ CZĘŚĆ!
"Co inni myślą o...?"
CZYLI
Pytam momiowiczów [np.] o paczki!
I oni mówią czy się opłaca itd.

DZISIEJSZY TEMAT:
Momio + 

Przejdźmy do opinii!
Zapytałam: Okularniczkaaa , Zofijka !


Zofijka : Moim zdaniem m+ opłaca się w połowie.Pakiet na rok jest dla mnie trochę za drogi.Preferuję ten na 30 dni,21 dni lub na 3 dni jeśli ktoś się zastanawia.Poziom wbijesz z łatwością A dotego masz codziennie 300 diamentów i 1 szafir.
Okularniczkaaa : Kupiłam dzisiaj swoje drugie momio+ i wg mnie się opłaca, ponieważ dostajemy szafiry, diamenty, prezent co piątek oraz 2x punkty do lvl'a, a dzięki temu szybko mamy wyższy poziom (:

Według Oku i Zosi się opłaca ^^
Dowiedzieliśmy się opinii moich znajków <3
SERDECZNIE POZDRAWIAM!

A wy co sądzicie o tej opcji ?
Możecie napisać w komentarzach i na momio pod hastaqiem #MomioPLUSBlog !
Chętnie przeczytam co tam napiszecie ^^

Ja dziękuję za uwagę,
~Lim

6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to jest fajne mieć momio+ bo się opłaca ale że nie mogę sama ze ze swojego telefony to kiedy jestem u babci sobie kupuje na 21 dni.

    A poza tym jak się nazywasz na momio??
    Bo jestem ciekawa.

    Jeszcze nie ma żadnego posta z # Więc polecam napisać dla rozgłosu :)
    -Tiara Ralson

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ściągasz tę serię od mymomio i mrsmomio! -,-

    OdpowiedzUsuń