m


niedziela, 9 lipca 2017

Nastolatka vs Dziecko

Heyko,
mam dla Was już CZWARTĄ odsłonę mojej mini serii!

DZISIEJSZY TEMAT TO :
NASTOLATKA vs DZIECKO
Czyli będę robiła looki o temacie nastolatka i dziecka!
W kolejnych odsłonach będą inne tematy [jakby ktoś nie wiedział :P]
Wy, jeżeli chcecie możecie oceniać który się wam bardziej podoba !
ZACZYNAJMY!
NASTOLATKA
Kolorowe włosy, krótka koszulka, soczewki!MI SIĘ PODOBA
PODOBA CI SIĘ CZY NIE?
NAPISZ W KOMENTARZU!
DZIECKO
Nie pytajcie czemu uszy, tak po prostu, ok
NO NAWET ŁADNY LELZ
PODOBA CI SIĘ CZY NIE?
NAPISZ W KOMENTARZU!

Tak wiem ten tekst:
PODOBA CI SIĘ CZY NIE?
 jest , naprawdę super xD ale nic innego nie mg
wymyślić xDDD

Dzięki za uwage!
~Łim xDD
TAK ŁIM XDDDD

3 komentarze:

  1. A kto powiedział, że będą kolejne odsłony. Mi to się wydaje, że nikt nie przejdzie.

    -NiekrytyKrytyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz konto stworzone na szybko... I się niby nie kryjesz

      Usuń
  2. Mi się te looki kompletnie nie podobają, isnta masakra moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń