m


poniedziałek, 3 lipca 2017

Momio a gra #4

Witom!
Już czwarta odsłona serii ,,Momio a Gra''. Tym razem długo myślałam nad daną postacią. Aż w końcu przyszła mi do głowy:

Znalezione obrazy dla zapytania lara croft
LARA CROFT Z TOMB RAIDER


Pewnie wielu z was pomyśli ,, No innej postaci lepszej się nie dało wziąć?".
 Według mnie Lara jest ciekawą postacią, wnioskuję po wyglądzie ( nigdy nie grałam). Z tego co widać, możemy ją ocenić jako waleczną dziewczynę. Jeżeli ktoś grał, niech napisze czy dobrze myślę lol


LOOK NA MOMIO:
Niegrzeczna pokazała język >.< No i błagam nie hejtujcie za ten look, ale naprawdę nie wiedziałam co dać xD Myślę, że nie jest tragicznie ani dobrze. Torebka, koszulka na no ramkach, spodnie moro, czarne buciory i włosy. A no, zapomniałam, że jęzor też XD


Napiszcie co byście dodali, zmienili i jaka postać ma być następna!
Ja lecę, do zobaczenia, xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz