m


sobota, 1 lipca 2017

#Poradnik Misi - Jak zarobić dużo szafirów i diamentów?

Hejka!!
Zastanawiałam się nad tym postem kilka dni. Ale w końcu postanowiłam się że pokażę wam jak zarobić dużo szafirów. Sama korzystam z tego ,,triku'' więc jest on bezpieczny i na pewno działa. 
Dobrze, a teraz pokażę wam co musicie zrobić żeby zarobić te szafiry.


1.Stwórz sobie konto. Moje nazwałam : Myszka-15

2.Niestety żeby dostać szafiry musisz sobie kupić m+ ja zawsze kupuje m+ na 3 dni na moje inne konta.

3. Robisz wszystko to co trzeba żeby mieć na tym koncie m+ na te 3 dni. 

4. Ja zrobiłam sobie m+ 21 czerwca. w zależności ile chcecie mieć szafirów na tym koncie tyle dni nie możecie na nie wchodzić. Dzisiaj mamy 1 lipca więc na moje konto nie wchodziłam już 9/10 dni tak więc powinnam dostać 9 lub 10 szafirów i 3 tysiące diax. 

5. A oto dowód:

Jak widzicie na zdjęciu po 10 dniach dodało mi 10 szaf i 3 tysiące diax. A to wszystko tylko dzięki m+ na 3 dni.



Mam nadzieje że podobał wam się mój sposób na zarobienie trochę diamentów i szafirów właśnie dzięki temu sposobowi mogę dawać większe wynagrodzenia i dużo więcej prezentów za szafiry.




3 komentarze:

  1. Ulalaaaaaa muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę spróbować! nie będę wchodziła aż do następnych prezentów!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń