m


niedziela, 30 lipca 2017

Rzeczy powracają !

Heej!
Tu Lim <3
Mam dla Was super wiadomość!
Przywrócili niektóre rzeczy z MostWanted!
A oto one:
Na pierwszy ogień - sukienki!
Czerwoną kupiłam już dawno i już nie zamierzam nic kupować z tego "działu" :)
Ceny takie średnie o.O

Szaliki z HP ^^
Chyba jakąś kupię, ale jeszcze nie wiem konkretnie jaką <3
Cena nie jest najgorsza :)
Kolejne rzeczy z HP, wydaje mi się że już jedną kupiłam tylko się nie wyświetla.
No teraz sprawdziłam i mam taką samą *tą czerwoną Gryffindor oczywiście :)*
Więc już raczej nie będę kupowała ^^
Yaay jednorożce! Podoba mi się ta fioletowa ale nie mam m+ :(((
Te ostatnie 2 za szafiry, jakby ta biała z napisem Momio była za diaxy to bym kupiła i ta ostatnia też xd
Ceny już trochę przesadne :/

Średnia :(
Jak dla mnie za droga, na zwykłą koszulkę :/
Kolorystyka mi nie odpowiada.

Ehhh, lepsza czarna xd
Cena jeszcze ujdzie ale CZEMU ZIELONA?

Co to jest?
Nie podoba mi się :/
CENA STANOWCZO ZA WYSOKA!

Czarne <3<3<3
Już kupiłam hehehe
Cena ujdzie. Czerwone jak dla mnie gorsze :/

Biały wianek mi się mega podoba! 
Piesków już nie kupuję, ale chyba skuszę się na jeszcze jeden wianek ^^
Biały kapelusz mega. 
A to coś dziwnego za 3 szafiry to na pewno nie kupie.

Włosy za diax - mam blond i już nie kupuje ^-^
Włosy za szaf - na pewno kupie!

Kolejna rzecz z HP.
Nie kupuje.

Nie potrzebna mi xd

HP opanowało MW xD
Może kupię ^^
OKULARY NAJLEPSZE!
10000000000/10

Nie kupię :P
Chociaż xd

SUPER!
Ten wylew z oczu naj xd


Drogie ale bardzo ładne :P


Dziękuję za uwagę <3
~Limeł



2 komentarze:

  1. Na początku oceniałaś tak ładnie, a potem zaczynałaś tak, jakby ci się nie chciało już pisać. Zdecyduj proszę cię, abyś pisała jednym "skryptem" pisania, żeby się fajniej czytało.
    ~Kitka

    OdpowiedzUsuń
  2. Już poprawiłam ^^ Wtedy nie miałam czasu dokończyć, a chciałabym szybko opublikować posta.

    OdpowiedzUsuń