m


piątek, 7 lipca 2017

Oceniam losowe pokoje! #3

To już trzeci post z serii oceniania pokoi! Na wstępie przypomnę streszczone zasady.
Losuje co "5" czyli szósty pokój oceniam. Nie losuje tylko z polskiego serwera lecz też z innych.

Dzisiaj dla was przygotowałam 4 pokoje! Zaczynajmy!

1.

Ten pokój jest dość ładny (: Daje mu 8/10 Animo mogłyby być też koło łóżka.
2.



Ten pokój już mniej mi się podoba. Gdyby dodać jakiś kolor ściany/tapetę były by super.
Daje 5/10
3. 

Ten pokój mi się najbardziej podoba. Jest w nim wszystko. Kolory dopasowane i po całym pokoju są porozmieszczane rzeczy i animo. Daje 10/10

4. 

Wylosowało się tak. Taki pokój. W ogólne nie wiedziałam,że tak można xD Nie mam opinii,dlatego możecie w kom napisać co o tym pokoju sądzicie ;D

Dzisiaj takie krótkie ocenianie,żeby zwięźle wam się czytało.
Napiszcie w kom co sądzicie o tym ostatnim pokoju. Wiedzieliście,że tyle animo można dać? (takich samych)

2 komentarze: