m


środa, 5 lipca 2017

Nowa dostawa mebli!

Cześć,dzisiaj chciałam wam pokazać dostawę mebli. Więc powiem wam na początek,że jest środa i dostawa weszła dzisiaj. Powinna za tydzień odejść i przyjść nowa.
Zaczynajmy!

Odrazu można zobaczyć,że kolekcja jest marynarska.
Zostanie z nami do 12.7

Czym się różnią te fotele? Chyba ceną. Dla graczy bez m+ jest 3 razy droższa cena od tych dla graczy z momio plus. Troszkę przesada,nie wiem czy tak miało być czy nie.


Ta kanapa mi się podoba. Koszt jej wynosi 5 szafirów,ale jest bardzo ładna.

Tapety są trzy,fajnie zrobione. Tutaj znowu ta sama sytuacja. Dla zwykłych graczy jest ściana z 6k,a dla tych z m+ 2k. Nie wiem co o tym myśleć.

Podłogi są takie sobie. Gdybym musiała już wybrać to bym wybrała tę pierwszą podłogę.

Tutaj mam takie drzwiczki. Nie przyciągają mnie jakoś bardzo więc ich nie kupię.

No i ostatnia rzecz dostawy. Koło jest fajne,ale raczej nie kupię.


Podsumowanie: Dostawa jest fajna. Zapewne tę droższą cenę zrobili z tego powodu,żeby kupować m+,ale oczywiście nie jestem pewna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz