m


poniedziałek, 17 lipca 2017

Wersja męska - Kolekcja leśno- magiczna

Hejka!!
Tutaj Miska!!
Wiem że dostawa jest troche opoźniona, z powodu jakis zakłucen internetowych i nie chciało mi sie opublikować. Tak wiec ja zbyt nie znam się na dostawie męskiej dlatego poprosiłam pewnego osobnika z męskim kontem. Jest nim California boy.
Ciekawe co opowie nam o dostawie.


Góry wyglądają dość ciekawie, jednak bluzy niespecjalnie przypadły mi do gustu. Koszule w kratę wyglądają nieźle, kojarzą mi się z takim typowym drwalem.


Spodnie jak spodnie. Wielki plus za nogawki, które nie są jakieś super szerokie. Kolor zgniłej zieleni mi się bardziej podoba.


Buty są totalnie w moim stylu. Uwielbiam wiązane buty.


Te rogi w połączeniu z włosami wyglądają fajnie. Ludzie narzekają, że nie ma w wersji męskiej kwiatów. Mi się wydaje, że kwiaty by tam niezbyt pasowały w męskiej.


Fajne są tylko to nie mój styl. Wolę krótsze fryzury.


Nie wiem co to za przebranie to pierwsze, nie jest złe. Sukienka jednak do mnie bardziej przemawia.


Skrzydełka są śliczne. Zamierzam kupić.


Góralski Serdak z kożuszkiem - czemu nie? W zestawieniu z innym motywem będzie fajnie wyglądać. Tu mi nie pasuje.




~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz