m


poniedziałek, 10 lipca 2017

Tańsze, a identyczne! #2

Witam wszystkich czytających tego bloga. Dzisiaj ukazuje się nowa odsłona mojej serii ,,Tańsze, a identyczne!" Nie przedłużając zaczynajmy :D

Look który zrobiłam kiedyś wygląda tak:



Nie jest on może przepiękny no, ale cóż. Robiłam kiedyś xD
Cząstki:
Włosy- 4 szafiry
Rzęsy- 89
Soczewki- 114
Bluzka- 400 (m+)
Spodenki- 135
Kurtka- 90
Buty- 300 (m+)
Piegi- 450
Plecak- 300 (m+)
Razem: 1878 diax i 4 szafiry

Teraz czas na zrobienie tańszego, a identycznego looku!
A ten  tańszy (droższy xD) prezentuje się tak:


Dobra.. W diax nie jest tańszy, ale w szafirach tak xD
Myślałam, że to łatwiej pójdzie, a jednak się myliłam
Szczerze to ten look robiłam 10 minut :') xd
Cząstki:
Makijaż- 70
Soczewki- 69
Kurtka- 80
Piegi- 140
Spodenki- 95
Włosy- 1400
Buty- 109
Bluzka- 68
Razem: 2032 diax

Podsumowanie: Straciłam 154 diamenty, ale zyskałam 4 szafiry.

Uwaga! Jeżeli chcecie wysyłać look który zamienie na tańszy wyśli do mnie na pv
Zasady:
*Look MUSI być ze sklepu
*Podajecie mi cenę cząstek i cały koszt looku
Osoba która mi podeśle look ze sklepu i poda cene, otrzyma momo tęczy lub muffinki i ukaże się nick osoby w poście na blogu.

(Dzisiaj znowu post krótki, dlatego, że jestem na wakacjach xd
Boję się po prostu, że internet wyłączą i piszę krótkie posty.)

~Pati671

1 komentarz: