m


wtorek, 4 lipca 2017

Kolekcja - Wersja Męska ♥

Na początku serdecznie nie pozdrawiam Pati671 (( :
A Dziś kolekcja, kolekcja w wersji męskiej.
Zapraszam c:

                                                                    Koszulki/Bluzki

• Najładniejsza ta biała z małpą.
• Ładna kolorystyka tej 1.
• Nie kupiłem żadnej.

Spodnie:

• Najładniejsze te 1.
• Te pośrodku mi się nie pdobają.
• Nie kupiłem żadnej pary.

Buty:

• Najładniejsze te 1.
• Te drugie nie pasują wcale.
• Nie kupiłem żadnej pary.
\
Włosy:
• Najładniejsze te 3.
• Reszta też spoko.
• Kupiłem te 3 tylko.

Czapki/Nakrycia Głowy:

• Najładniejszy ten 2.
• Są spoko
• Nie kupiłem żadnego.

Akcesoria ( Miś ):

• Jest Supix.
• Nie kupiłem.

Kombinezon:

• Jeest mega ładny *-*
• Ale nie kupiłem bo cena e.e

Kurtki/Płaszcze:

• Najładniejsza ta 1.
• Kupiłem tylko tą 1.
• Ta druga też ok u.u

Makijaż XD:

• Najładniejszy ten 2.
• Nie kupiłem żadnego.

Soczewki:

• Są przeprzesliczne *u*
• Kupiłem *u*

Ocena: 7,5/1O
~Qunaris

Nie Pozdrawiam Pati671.
\


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz