m


niedziela, 2 lipca 2017

Wakacyjna seria #2

Czejo! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym zadaniem wakacyjnej serii, a więc bez przedłużania.

O co chodzi?

Wakacyjna seria to zbiór trzydziestu zadań. Codziennie z towarzyszącą mi osobą wykonam po jednym zadaniu.

 

Dzisiejszy temat:

Wakacje to kolorowe stylizacje, pełne szaleństwa, ale w naszym zadaniu jest pewien haczyk...
 
 

2. Stwórz letni look z unikatowych ubrań, dodatków, fryzur.

 

Ziomalkaxd:
 
 
Długie, blond włosy - taka fryzura najbardziej kojarzy mi się z latem ( ale spięte włosy też ).  Szary topek i krótkie spodenki - przymusowo. Tego nie mogło zabraknąć. Bransoletki w letni czas też jak najbardziej :D A na dole zwykłe, szare...hm...tenisówki? I to na tyle :D
 

 
Lolka108:
Czytając treść zadania pomyślałam, że to będzie proste. Nawet nie wiecie jak się myliłam, to było okropnie trudne! Chciałam dodać tutaj jakieś okularki, ale nic mi do nich nie pasowało, podobnie jak soczewki, ale przecież... One są za poziom, zatem w pewnym sensie są unikatami, nie da się ich kupić. Z makijażem było najciężej, więc już się nie wysilałam.
 

Zgarnij nagrody!

Wstaw wykonane zadanie (w tym wypadku look) pod #WakacyjnaSeria, aby odebrać swoje nagrody:
 
 
Pierwsze wyróżnienie: sześć momo, nagroda specjalna.
Drugie wyróżnienie: sześć momo, udział w serii.
Trzecie wyróżnienie: jedenaście momo
 
 
+
 
Momo za udział dla każdego!
 
 
Czas do jutra, godzina 14:00.
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz