m


poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Wehikuł czasu #1

Hejka!!
tak jak obiecywałam post z tej nowej serii mam nadzieje że wam sie spodoba. Look bedzie mi wysylała pewna momowiczka , poniewaz ja sama na momio jestem od konca sierpia 2016 roku. Tak wiec żeby nie przedłuzać:

#1

Sukienka bardzo mi sie podoab niestety niewiem z jakiego okresu ona jest bo mam ta sukienke pobrana z mojego 2 konta które dostałam. Ocenka: 9/10



#2
Wlosy to jedne z moich ulubionych mam nadzieje że jeszcze kiedys wrócą na momio. Ocenka: 10/10



#3
Moja ulubiona "kurteczka" strasznie podoba mi sie na niej wzór i pasuje do prawie wszystkiech ubran. Ocenka: 9/10



#4
Koszulka z napisem Cleo jest wg mnie uniwersalna, ponieważ jest biała a bialy możemy do wszystekigo dodac. Ocenka: 8,5/10



#5
Marze o tych spodniach sa przepiekne. Ogolnie to kocham wszystko co jest w paski, a te spodnie odzwierciedlaja moja duszę. Ocenka: 10/10




Na dzisiaj to tyle nwm czy w innych postach z tej serii też bedzie tyle rzeczy ale sie postaram.




~Misia-14

4 komentarze:

  1. Szkoda że nie robiłam ss momio to bym ci dawala ale ja od maja tamtego roku
    Pozdrawiam Zofijka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ubrania są cudne 💕💞
    Pozdrawiam 😘😍💪👌
    ~Emilia600

    OdpowiedzUsuń