m


wtorek, 18 kwietnia 2017

Koloreczek #4

Hejka!! Dzisiaj mamy kolor specialny ponieważ został on dodany do głosowania na prośbę Greci. A wiec dzisiejszym kolorem jest:  

Czerwony

Mój look:


Look GretaDragon :

Ocenka dla mojej czekoladki bedzie oczywista.
Ocenka:10/10



Look leia26 :
Nie mam żadnych zastrzeżen do tego looka wszystko mi sie w nim podoba.
Ocenka: 10/10


Look Dixia :
Mój ziom wreście przyszedł. Tak stylowego ubrania jeszcze nie widziałam i odrazu mówie to na forum TO NIE JEST ŻENUJĄCY STRÓJ DIXIA.
Ocenka: 10/10


Look Evanese ;
Postanowiłam zrobic look z mojego drugiego konta. Niestety nie miałam czerwonych butów. Jak bym miała oceniac to...
Ocenka: 9/10


Look WikiXD2288 :

Piekny look tylko strasznie duzo połączeń dlatego że spodnie są z sportowych prezentów, szafik z zimy, oczy i włosy z walentynek.
Ocenka: 8/10


Look emilia600 :

Look jest zrobiony na podstawie prezentów pod tytułem ''Piekna i bestia'' i tutaj oczywiscie jest bestia... żarcik oczywiscie że piekna.
Ocenka: 10/10




~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz