m


środa, 19 kwietnia 2017

Koloreczek #5

Hejka!! Dzisiaj zrobiłam głosowanie ale chyba mi się niechcący usunęło. Więc z kilku kolorów wylosowałam jeden. Tak więc dzisiejszym kolorem jest:

Różowy


Mój look:


Look  anka 022 :
Look jednej z moich nowych modelek. Wg mnie  jest piękny tylko dodałabym tutaj jakąś kurteczkę.
Ocenka: 10/10


Look 19+ mela :
Piękne połączenie dwóch zupełnie innych rodzajów prezentów ponieważ włosy są z prezentów emo, a sukienka z teraźniejszej.
Ocenka: 10/10


Look laskalalunia :
Dziewczyna wie jak modnie się ubrać i fajnie połaczyć ciuchy. Wg mnie wszystko idealnie do sb pasuje.
Ocenka: 10/10


Look aska.com :
To mój chyba ulubiony look ale inne tez sa przepiękne jednak ten ma w sobie to coś i jest w nim moja ulubiona kurteczka.
Ocenka:10/10


Look Spekter212 :
Podoba mi się look nawet bardzo szkoda tylko że nie ma piegów bo wyglądało by jeszcze piękniej.
Ocenka: 9,5/10


Look EmoKicia :
Fajny looczek od fajnej dziewuszki. Podoba mi się tu wszystko wiec ocenka oczywista.
Ocenka: 10/10


Look martynka90mm :
Podoba mi się tutaj odcień tego różowego. Nawet podoba mi się on bez kurteczki czy kapelusza, a u mnie to żadkość.
Ocenka: 10/10





~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz