m


niedziela, 2 kwietnia 2017

MostWanted #1

Hejka!!
A oto dla was kilka moich ulubionych ubrań i włosów. Oczywiście każde zdjęcie będzie miało dopisek co o nim sądzę

#1
Włosy bardzo mi się podobają tak jak chyba wszystkie jednak najbardziej kocham soczewki. Jakbym miała oceniać te włosy to dałbym im 9,5/10.






#2
 Ostatnio takie same włosy były w paczce za szafiry lub diamenty. Zakochałam się w tych włosach jednak te HairEdit ma lepsza wersje kolorystyczną. Ocenka 10/10.





#3
Tym razem strój. Według mnie jest bardzo piękny, Wszystko do sb pasuje, a najbardziej kolory. Ocena 9,5/10.







#4
W tym looku wszystko mi się podoba ale jeśli miałabym wybrać najlepsze to spódnica z bluzką i torebka. Jednak kocham wianki i przez to nie mogę się zdecydować co jest najlepsze dlatego powiem wam że podoba mi wie w tym looku najbardziej tło XD. Ocena tła 10/10. Ocena looku 10/10.



~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz