m


czwartek, 13 kwietnia 2017

HairEdit Państwowy #1

Hejka!!
Dzisiaj jak mnie obcinała fryzierka wpadłam na pomysł zrobienia nowej serii. Będą w nij pokazywane różne hairedit z innych serwerów momio np. duńskiego. Mam nadzieje że seria wam sie spodoba. Dobra teraz pierwsze kilka editów które spodobały mi sie z: 


#1



Edit bardzo mi sie podoba jednak nie podam wam kto zrobił ten edit na niemieckim momio ponieważ to nie jest tej dziewczyny która go miała w poście. Ocenka 10/10




#2
Postanowiłam że nie będę podawał nazw osób ktore robia te edity tylko bede je oceniać. Ten starsznie mi sie podoba jestem ciekawa z jakich włosów został zrobiony. Ocenka 10/10.





#3
Przyznam wam sie do czegos strasznie podobaja mi sie włosy z kokardkami i kokardami (XD) jednak ta kokarda jest z włosów. Ocenka 10/10











Niestety musze dac tylko tyle editów poniewaz inne albo mi sie nie podobaja albo sa z innego serweru.


~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz