m


sobota, 15 kwietnia 2017

Koloreczek #1

Hejka!!
Nowa seria w której każdy z was może wziąć udział. Przed chwila na moim profilu na momio odbyło się glosowanie kolorów po opublikowaniu tego posta zacznie się następne głosowanie. A więc w tej serii będziecie wy mogli zagłosować na dowolny kolor, a potem ja w następnym poście będę was prosiła o wysłanie looku w danym kolorze. Postanowiłam że nie bede opisywała dokładnie każdego wysłanego looku tylko podpisywała od kogo jest i na ile go oceniam.Dzisiejszym wbranym kolorem jest:

Niebieski

Mój  look:



Look emcia206e:

Look bardzo mi sie podoba jednak ta niebieska 
bluzke zamianiłabym na biała. 
Ocenka: 9/10



Look  Rose 534
Look przepiękny po prostu szczena opada. 
Ale zabrakło mi kurteczki.

Ocenka: 9,5/10


Look kokowia12
Chyba wszystkie looki jakie tutaj są, są przepiękne. 
W tym looku znowu brakuje mi kurteczki :(. 
Ocenka:9,5/10


Look emiś333
Piękny look jednak tak jak w wczesniejszych brakuje mi kurteczki, a tutaj oprócz tego włosy troche nie pasują.
Ocenka: 9/10


Look  sweet focia
Wszystko niebieski, strasznie podobały mi sie te prezenty jak były z tego looku mam wszystko oprócz ''kurteczki''.
Ocenka: 10/10


Na moim prof juz rozpoczeło sie głosowanie nastepnego koloru. Jestem bardzo ciekawa jaki teraz wymierzecie. A wy zagłosowaliscie juz? Jesli nie to zapraszam.


~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz