m


niedziela, 9 kwietnia 2017

Nowa redaktorka (na okresie próbnym)

Dzień dobry

Nie wiem od czego by tutaj zacząć...Powiedzmy na dobry początek, że: Jestem zwykłą momiowiczką i chciałabym spróbować swoich sił na blogu o momio. 
Także jestem zwykłym człowiekiem który żyje sobie w Gdyni, ogląda anime i czyta mangi←więc interesuję się trochę Japonią, lubię się gapić z nudów w błękitne niebo.. Ogółem polecam brać radość z życia Hakuna Matata 4ever.  
-ogółem miło mi was poznać😊-

Z resztą jeśli chcecie możecie poczytać o mnie na moim momiowym profilu (jest trochę śmieszkowo, więc niektórych informacji typu:( ͡° ͜ʖ ͡°) nie warto brać pod uwagę). 
Mam nadzieję, że mnie polubicie. Do zobaczenia w innych postach, pozdrawiam C :
                                           
                                                            ↓Takie moje zdjęcie hihi↓   
~Karlika033

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz