m


niedziela, 23 kwietnia 2017

Przebierańcy #1

Ohayo

 

                         Dziś przychodzę do was z serią przebierańcy !  

Na czym polega ?

Seria polega na tym, że ja daję temat np. Rock i wybrana osoba będzie się tworzyć look na ten temat. Jeśli chcesz być w tej serii napisz w komentarzu.

Dzisiejszy gość to Maja454545

Temat AnimeMaja 

Szczerze mówiąc nie podoba mi się ten look, ale mam nadzieję, że o to chodziło (:

Ja Ten look niejest w moim stylu, ale niejest najgorszy :) Oceniam go na 8/10


Mam nadzieje że post się podoba ! Do zobaczenia
~leia26

4 komentarze:

  1. Masz lub macie fajny blog. Może zajrzysz/zajrzycie na mojego bl? Bardzo bym też prosiła o obserwacje i jakiś kom jak się podoba. Thanks <3 FAJNYYY BLOGG!
    My blog ----> anieczkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce byc w serii <3 ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń