m


czwartek, 13 kwietnia 2017

*Coś z niczego*

Cześć!
Ostatnio wpadłam na pomysł zrobienia nowej serii na blogu, a ta seria będzie polegała na... łączeniu ze sobą tanich rzeczy ze sklepu w cudo. 
Na pierwszy ogień postanowiłam złączyć ze sobą pewną sukienkę i koronkową bluzkę, oto co mi wyszło:                                                                                                                                

Koszt tego połączenia jest nieduży, to tylko 315 diamentów!
 Na "drugi ogień" xd... postanowiłam wziąć do zestawu: białą koszulkę z rękawkiem 3/4 i białą sukienkę, która kiedyś była dostępna w sklepie.
No to mamy tutaj takie coś:

Koszt tego zestawu to około 450-500 diamentów, to też nie jest za duży majątek.

Będę się starać w tej serii, aby dobierać rzeczy dostępne dla 15 poziomu. Sprawiedliwie by było żeby każdy mógł ubrać co chce z tych połączeń. Jedynie co was może ograniczyć to budżet (nawet ja mam ciemne czasy, że na momiowym koncie posiadam tylko 100 diamentów do własnych wydatków Cx)
~Karlika033

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz