m


wtorek, 18 kwietnia 2017

Tanio, modnie i gustownie! #2

Hej, cześć,witajcie! Z te strony wita was Spekter212.Jak mogliście zauwżyć wznawiam serię którą wymyśliłam na początku bloga! W dzisiejszym poście pokaże wam wiosenny komplet.
ZACZYNAMY!





KOMPLECIK


Ogólnie to całość bardzo mi się podoba :)
Ten look jest po prostu taki wiosenny ^^Lubie taki styl i w ogóle XD. Kolory do siebie pasują itp.A te włosy nwm czemu wprost ubóstwiam.(Kupię je B).
                                                         



                                                                     PODSUMOWANIE 
-Look stosunkowo jest tani:503 diaxy
-Wszystko tu do siebie pasuje (moje zdanie)
-Tematyka jest spójna

                                                  A TU MACIE PARAGON NA MOMIO:







Więc to by był na dzisiaj koniec. Mam nadzieje że wam się podobał.Piszcie w komentarzach swoje opinie itp.Myślę też że dzisiaj pojawi się drugi post ode mnie^^.A jeśli ktoś nie widział pierwszej cześci tej serii tu ma link -------> https://momiofriends.blogspot.com/2017/03/taniomodnie-i-gustownie-1.html

Miłego dnia :)

~Spekter212

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz