m


piątek, 21 kwietnia 2017

Challenge - Losowe rzeczy z szafy. cz. 1

                             Hejcia!

To znowu ja - Rita
Dzisiaj przychodzę do was z challengem. Będzie on polegał na tym, że z każdej kategorii w garderobie muszę wylosować jedną rzecz.
Kategorie sukienki i spódnicę opuściłam.
Do roboty!

            Pierwsza rzecz, to: Bluza

Jest ona z prezentów, mi się osobiście podoba, a wam? ;3

Następna rzecz, to: Spodnie
Hah! Kolejna rzecz z prezentów! :') Moim zdaniem te spodnie są bardzo ładne c;

Teraz.. Buty!

Takie oto wrotki, są ze sklepu, pamiętam jak ich szukałam ;")

Teraz będzie: czapka

Tutaj mamy taki wianuszek, mi się podoba ;v

Nareszcie coś, co lubię: Włosy
No, jedne z moich ulubionych c;

Teraz ukazuje nam się: Szminka

Taki tam błyszczyk ;v


Obecnie wyszło to o tak:








A więc to była część pierwsza, nie jestem pewna, ale może jutro, bądź w niedziele pojawi się część druga, a z tym konkurs (Nagród wam nie zdradzę ;v)

Więc mam nadzieję, że wam się podobał i chcecie więcej, bayooo :*



1 komentarz: