m


czwartek, 13 kwietnia 2017

Jak (nie) otrzymać darmowe momio+

(Uwaga ten post jest napakowany sarkazmem, nie bierz przykładu z pokazanej scenki, porad. Ten "złodziej konta" to tylko moje multikonto.. niema poco zgłaszać Kochannej600 do modów)
Witajcie!
Dziś pokażę wam jak otrzymać darmowe momio+ od dobrodusznych osób.
Najpierw musimy znaleźć rozdawacza momio+
 



Już znalazłam!

 Kurcze, ale ja mam szczęście.
Proponuję wypełniać polecenia od rozdawacza.. moment prosi o hasło, a co tam podam jej!
Dobra teraz czekamy na nasze momio+ ***werble***


O nie! Niech to dunder świśnie! Okradziono mnie z mojego konta.. CO JA TERAZ POCZNĘ?!












To wszystko jest z mojej winy.. Podałam nieznajomej osobie moje hasło. Nie ma się co dziwić dlaczego straciłam moje ukochane konto, w które wpakowałam dużo pracy... Morał dla was jest taki: w  życiu nie ma nic za darmo oraz nie podawaj byle komu swojego hasła.
~Karlika033

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz