m


wtorek, 18 kwietnia 2017

Koloreczek #3

Hejka!! Przepraszam was za to że wczoraj nie wstawiłam posta ale to przez to że internet nie chciał mi na to pozwolić.Tak więc jeśli mi dzisiaj pozwoli to postaram się wrzucie jeszcze jednego posta. Tak więc dzisiejszym naszym kolorkiem jest: 

Czarny

Mój look :


Look GretaDragon :
Nie mam żadnych zastrzeżeń do tego looka dlatego wiadome jaka będzie ocenka. 
Ocenka: 10/10


Look PaciaQi :
Look śliczny tak jak każdy ale jednak brakuje mi tutaj czegoś na głowę ale to tylko mogę zdanie bo kocham kapelusze.
Ocenka: 9,5/10


Look Gozi321 :
Look bardzo mi się podoba tylko tą czapkę z daszkiem zamieniłabym na jakiś kapelusz i wyglądałoby wszystko pięknie.
Ocenka: 9/10


Look loVe223 :
To chyba jakas zmowa no normalnie prawie wszystkie dziewczyny dały te same włosy. 
Ocenka: 9,5/10


Look Hania 123456789 :
Piekny czarny anioł.
Ocenka: 8,5/10


Look zuska 77 :
Nie mam nic do dodania w tym looka, bo jest przepiekny.
Ocenka: 10/10


ZA chwile jesli powysyłacie mi looki lub kogos o nie poprosze to post pojawi sie jeszcze dzisiaj.




~Misia-14

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz