m


czwartek, 20 kwietnia 2017

Nowa redaktorka (Na okresie próbnym)

                                Więc ym no.. Witamm

Tutaj wasza nowa redaktorka (na okresie próbnym)
Ogólnie,  to o czym będę pisać?
- Konkursy
- Nowości (O ile będę do tego wybrana)
- Wywiady
- Serie

Może czas coś opowiedzieć o sobie?

- Jestem Rita 
- Mam 17 lat
- Obecnie jestem w 2 liceum
- Urodziny mam 3 marca
- Mam uczulenie na czekolade (szczególnie białą)
- Mam 3 koty, 2 szczurki i psa ;v
- Z 6 miesięcy nagrywałam na Youtube i zdobyłam tam ok. 400 widzów.
- Czasem, jak mi się nudzi, to sobie coś rysne xd
- Dobrze się dogaduję z innymi
- Uzależniona (więc uwaga xd) od: XD, lel, lol, okk, ;v, ;3 

                                
      Jeżeli ktoś jest ciekawy, to tu macie moją postać na Momio ;v
Pozdraffiam XD


Tutaj moje rysunki:




Tutaj kończę tego posta, mam nadzieję, że się spodobał i zostanę na dłużej, dziękuję za przeczytanie, bayoo :*

1 komentarz: