m


niedziela, 4 marca 2018

Wiosenne prezenty

26 lutego zawitały do nas prezenty, o temacie wiosennym. 
A więc... sprawdźmy to!


Na pierwszy rzut lecą spodnie. Myślę, że koszt jest adekwatny do wyglądu. Są bardzo dopracowane i ładne. Przydadzą się do wielu kompletów. Bardzo ładnie będą się komponować z czarną bluzą/topem. Kolor jest wyrównany, ale mogły by być troszkę ciemniejsze.



Kolejna jest bluzka z długim rękawem. Jest prosta, lecz pracochłonna do wykonania. Kolory trochę do siebie nie pasują. Cena jest bardzo tania.



Następną znajdziemy bluzę. Ogólnie jest fajna. Podczas wymian zauważyłam, że dużej ilości osób nie podoba się ona. Przyznam, że gdyby pojawiła się w sklepie nie kupiła bym. W czarnym kolorze z białym napisem i kołami była by naprawdę ładna.



Ogólnie spódnice na Momio nie przypadają mi do gustu. Nie lubię stylu pomieszania czarnego z takimi kolorami. Wolę bluzę, jakieś spodnie/jeansy (dżinsy XD).



Kombinezon mi się nawet podoba. Wygląda trochę jak piżama, trochę jak strój do karate, a trochę jak szlafrok XD Takie: ZAPŁAĆ MNIEJ! 3 w 1 za 9.99! (Co ja robię XD)



Sukienka jest śliczna. Fajnie by było, gdyby kosztowała 1 szafir, no ale trudno. Cena przyzwoita :) Kwiaty idealnie się wpasowują. Na dole jest pofalowana. 



Eee.. to, to nie wiem co jest XD Chyba jakiś płaszcz antydeszczowy, jak zwał tak zwał XD Nie podoba mi się i powinien być za diamenty. Rękawy są czarne, no... dziwnie wygląda.




Buty są ładne, tanie. Nic dodać, nic ująć. Kolory współgrają ze sobą. Wyglądają trochę jak do chodzenia po górach XD Są po prostu okej.




Plecak jest bardzo wzorzysty, kolorowy. Cena bardzo mi się podoba. Kwiatki mają ładne kolory. Przypominają mi takie wzory krakowskie XD





Kolczyki są BARDZO tanie. Jest to najtańsza rzecz z każdych prezentów. Mają kilka kolorów. Wyglądają jak takie wyprasowane koraliki.




To już ostatnia rzecz, czyli włosy. Cena jest taka sama jak zawsze. Bardzo mi się podobają. Kolor też jest dopasowany. Idealnie współgrają z wszelkimi ubraniami. Najgorsze jest dostanie ich...

MOJA OCENA: 8,5/10

Psst.. Tworzę własną etykietę. Jeśli w nią klikniecie pojawią się Wam moje wszystkie posty, które napisałam! :D

To na tyle!
Macie już wszystkie prezenty? / Ja mam.
Jak Wam się podobają? / Świetne!

~Pozdrawia i życzy miłego dnia, 221106.

1 komentarz: