m


niedziela, 25 marca 2018

Hai/iie #1

Witam. Tia.. Znów ja.. Oto pierwsza część hai/iie.
Oceniam te buty;
                                                                        
                                                                        Hai/iie

 Oceniam to na hai/iie, ponieważ te buty do małego grona ubrań pasują. 
Są takie typowe na zimę. Dość wysoka ocena,
bo są dość ładne, ale jak by nie patrzeć, dość sporo Momiowiczów
domaga się ich przywrócenia. Teraz mój look z nimi. 
Look spoko. Sorka że dałam żółte zamiast czarnych, ale nie miałam ubrań pasujących do czarnych.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



I jak? Podoba się seria? Jak tak to się cieszę. Jak nie, to napisz w komentarzu,
co mam poprawić. 




~KAJA 352

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz