m


niedziela, 4 marca 2018

Aktualizacja? TheCookies kocha...? #1

TheCookies kocha #KLIKBEJTY 馃槒

Kochani wpad艂am na pomys艂 na now膮 seri臋! B臋d臋 unowocze艣nia膰 moje stare looki.
Unowocze艣nia膰 wedle mojego nowego stylu albo ubra艅 na Momio. My艣l臋, 偶e mo偶e to by膰 wasz膮 inspiracj膮 偶eby zmieni膰 nieu偶ywane looki z szafy i zamieni膰 je w co艣 nowego! Zacznijmy!


Pierwszym wybranym przeze mnie lookiem jest m贸j pierwszy look, kt贸ry zapisa艂am:



Sam w sobie nadal mi si臋 podoba ale my艣l臋, 偶e mo偶emy nada膰 mu kilka poprawek!


Nie my艣la艂am, 偶e zajdzie tyle zmian! Look zmieni艂 si臋 ca艂kowicie pod wzgl臋dem kolor贸w! Teraz jakie zmiany nanios艂am:

Co zmieni艂am: 
❌ Kolor top'u z fioletowego na szary
❌ Typ w艂os贸w na ja艣niejsze i bardziej upi臋te
❌ Kurtk臋 - kr贸j jak i kolor z zielonego na jasny r贸偶owy

                                                                      Co doda艂am:
❔Szare okulary z dostawy "Harry Potter"

                                                                      Co zosta艂o:
✅ Spodnie bez zmian
✅ Buty bez zmian
✅ Soczewki, rz臋sy i piegi bez zmian

Mi look si臋 podoba spr贸buj臋 zrobi膰 drugi...

Tego si臋 ju偶 kompletnie nie spodziewa艂am! Wygl膮da jak zupe艂nie inny look ale to z艂udne! Zobaczcie:

                                                                     Co zmieni艂am: 
❌ Kolor spodni z bia艂ych na czarne
❌ Kolor but贸w z bia艂ych na czarne
❌ Kolor top'u z fioletowego na szary
❌ W艂osy w kr贸tsze i znacznie ja艣niejsze
❌ Kurtk臋 na kr贸tsz膮 i czerwon膮

                                                                      Co doda艂am:
❔ Czarne okulary z dostawy "Harry Potter"
❔ Ozdob臋 na g艂ow臋 w kszta艂cie czerwonych serc z dostawy Walentynkowej

                                                                       Co zosta艂o:
✅ Soczewki, rz臋sy i piegi bez zmian

Praktycznie pozmienia艂am tylko kolory.. Ten look na pewno b臋d臋 nosi膰 d艂ugo! Strasznie mi si臋 podoba jestem pod pozytywnym zaskoczeniem

Mam nadziej臋, 偶e zobaczyli艣cie jak prosto utworzy膰 co艣 nowego a zarazem starego w lepszej wersji! Spr贸bujcie tak ze swoimi lookami i por贸wnanie wrzu膰cie do komentarzy pod tym postem lub do mnie na Momio: TheCookies
B臋d臋 dawa艂a nagrody momo lub prezenty za szafiry!
Czekajcie na kolejn膮 cz臋艣膰 serii! 
Koniecznie zostawcie ocen臋 i komentarz 馃挏

~TheCookies

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz