m


czwartek, 29 marca 2018

Hai/iie #2

Heii. To kolejna część z mojej serii. Dziś oceniam dość fajne futerko.
Oceniam akurat go, bo jest to MW. Zawitał również u nas w sklepie ^^.


                         Hai-.

Oceniam to na  Hai-, ponieważ jest ładne, ale nie
do wszystkiego pasuje dokładnie.
Tak, pasuje do wielu rzeczy, ale nie do wszystkich. 
Ogulnie podoba mi się to futerko. Nic dodać, nic ująć.
Nie jest za bardzo puchate, nie za krótkie i nie wisi.
                                                        TERAZ LOOK;
Look wyszedł spoko. Podoba mi się, nawet bardzo. Wiem, na głowie to przesada,
ale dół mi się bardzo podoba ^^. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mam nadzieję że seria się podoba *^* To na tyle. Sorka że krótkie. 

~KAJA 352

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz