m


wtorek, 13 marca 2018

Nowe prezenty

Czemu tylko ja piszę tutaj posty?
Ale dobra.
Gdzieś wczoraj na momio pojawiły sie nowe prezenty.
Tytuł to kawai, ale cos mi nie pasuje do tematyki prezentow.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spodnie bardzo mi sie podobaja a akurat ich nie mam no, ale ich cena jest za wysoka.
Bluzka mi sie nie podoba.
s
Spódniczki są supi dupi, a kombinezon jest taki MERI CHRISTMES

Buty kocham bardzo mocno
Kaptur jest słit kjut itp itd ale max 1 szafir bym dała.

Spinki i plecak to moje fav

Kokardka tez
I teraz wlosy. Nie podobaja mi sie kiedy sa osobno.




Tutaj macie zblizenie tych wlosow. Bez niczego na glowie wygladaja bardzo zle, ale np z takim wiankem sa supi dupi
Prezenty oceniam 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz