m


poniedziałek, 26 marca 2018

Prezenty #MostWanted Wielkanoc.



Heii. Z tej strony Martyna. Dziś przychodzę z nowymi prezentami.
Bez zbędnej gadki zaczynam, ale tylko dodam, że mi się strasznie podobają.
Mam większość z nich xD

Wersja chłopaków;

Spodnie są spoczko. Dobra, nie będę opisywać, bo jeszcze dziewczyn xD
Dziewczyn za to opiszę.




Teraz dziewczyn;
Spodnie są ładne. Tak jak mówiłam, mam je xD.
Koszulki takie sobie. Zbytnio mi się nie podobają. Mam je, bo mi dali..
Ta za szafir jest fajna, ale obok już nie xD
Sukienki są ładne. Podobają mi się.
Aww.. Te są piękne. Nie mam ich T*T Łee..
Tej sukienki też nie mam, podoba mi się. Kurteczka taka se, ale ujdzie..
Tych kurtek też nie mam. Spoczko są..
Ooo buciki.. Są fajne, te za diamenty pasują do prawie wszystkiego.. ALE OBOK NIE XD

Buciki też ładne. Okulary są.. Takie.. Nijakie? Bo nie są takie "Wielkanocne".
Te okularki ujdą. ALE CZAPKA PODBIJA CAŁY ŚWIAT XDD
Ooo wianuszek jest pikny *^* Czapka.. Spokoo xD
Za diamenty opaska jest ok. Kapelusz też.
Em.. Ładne xD
Ładne torebeczki uuu, mają pike wstążeczki uuu, żółte są jak kurczaczek,
mają ładny na sobie znaczek xD Taka prawdą. Są spoko.
Kolczyki są takie sobie. Kokarda, jak kokarda.
Kwiatuszki.. Aww.. Włoski <3 Podobają mi się bardzooo <3


To koniec prezentów. Tak jak mówiłam, większość mi się podoba <3
Przepraszam, że oceny piszę trochę nie pewnie (TO TYLKO TYM CZASOWE)
bo jeszcze się wstydzę. Mam wrażenie, jak bym pisała wszystko bez sensu.
Dlatego na razie piszę tak.. Jak w szkole xD.

A Ci? Ja podobają się prezenty? Dałeś już swojemu znajomemu?

~KAJA 532

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz