m


niedziela, 4 marca 2018

Hackerka nawiedza blogi!

#KLIKBEJT 馃槒



Nie kochani spokojnie! To 偶aden hacker.. To tylko ja (: Cookies xd
Zosta艂am tu przyj臋ta na okres pr贸bny..
Mam du偶o pomys艂贸w wi臋c nie przera藕cie si臋 jak zalej臋 was fal膮 post贸w 馃槀 
Kiedy艣 by艂am tu redaktork膮 do艣膰 d艂ugo w sumie od samych pocz膮tk贸w bloga pami臋tam jak m臋czy艂y艣my si臋 nad nazw膮 hah 馃挌
Opowiem wam troch臋 o sobie:

• Gosia mnie zw膮      
• 14 lot mam
• Nie nie jestem ze 艢l膮ska XD
• Tylko z wielkopolski
• Kreatywn膮 by膰 os贸bk膮
• Szalon膮 cz臋sto
• Na momio TheCookies mam nick
• 74 lvl dobi艂am w mig
Ricz bicz 馃槒

Swoje posty b臋d臋 wstawia膰 pod etykietk膮 "Cookie" b膮d藕 "Cookies" przez to klikn膮wszy w etykiet臋 znajdziesz wszystkie moje posty w jednym miejscu 馃槷 Ale bajer prawda? 

To m贸j jeden edit, a mo偶e dwa



look




 i zdj臋cie <3




~Pozdrawiam serdecznie s艂oneczka kochane <3 
Kliknij Interesuj膮ce i Fajne :3 v Losowe osoby b臋d膮 dostawa艂y prezenty






2 komentarze: