m


środa, 7 marca 2018

Kim jestem? (nowa redaktorką Haniu)

Czesc czesc
No wiec zostałam przyjęta jako redaktorka na okres próbny na tym blogu.
Jakbym pisała jakoś dziwnie itp to serio przepraszam, ale zawsze boję się, że coś robię źle i że na mnie nakrzyczą jak piszę nie na swoim blogu.
Dobra, przechodząc do rzeczy.
Poniewaz moja ulubiona liczba to 27 to napiszę 7 (poniewaz nie chce mi sie 27) (nie)ciekawych informacji o sobie.
1. Mam na imię Hania, stąd też moja nazwa na momio-haniacho2.
2.Juz mi sie skonczyly pomysly -,- A tak serio, to BARDZO lubię mitologię grecką.
3.UWAGA UWAGA #SZOK Jedną z moich idolek jest Nanami Chan.
4.Jestem harcerką. Jesli kogos to interesuje, to działam w 27 drużynie harcerek im. Heleny Marusarzówny, ZHR
5. Mój snapchat: hania09.cho
6.Instagram: _haniaach_
7. Mój ulubiony serial to Agent Gwiazdy, piosenka to 'Side to side' Ariany Grande, a film "Felix, Net, i Nika" ale nie pamiętam dalej tytułu.
Brawo ja, nikogo to nie interesuje.
Ale dobra. To byłoby na tyle.
Buziaczki!
~Hania
Długi wyszedł ten post, oo.

4 komentarze: