m


czwartek, 8 marca 2018

Postać VS pokój, nowa seria!

No czesc
Wracałam sobie ze szkoły, i zastanawiałam się nad jakąś serią. Uznałam, że będę kontynuować tutaj serię z mojego starego(moze nie az tak bardzo starego)bloga, który już nie istnieje.
Ale ponieważ nikogo to nie obchodzi, przejdźmy do rzeczy.
Ogólnie to chodzi oto, że do dowolnego looku z mojej szafy muszę tak przemeblować pokój, żeby:

  • Pasował stylem, wtedy musi jednak BARDZO pasować .
  • Pasował pod względem koloru, np look jest niebieski to pokój tez.
Ogólnie to zazwyczaj look dopasowuje do pokoju, bo nie mam tylu mebli ale cii

Dobra. 
Na pierwszy ogień, dopasowałam pokój do tego looku.
W sumie to noszę ten look dość często, ale nie ważne.
Czarno biały look z "pasemkiem" różowego.

A to pokój (:
Wybaczcie za jakość zdjęcia i tą postać na środku.
Pokój wydaje mi się taki pusty, ale nie znalazłam nic fajnego.
Dopasowanie pokoju do looku oceniam 3,5/10
Do zobaczenia!
Hania (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz