m


niedziela, 4 marca 2018

Następny prezent z Momio Plus

W tym poście napiszę o kolejnym prezencie, który możemy dostać za usługi M+

Wygląda on tak:


Moim zdaniem włosy są bardzo ładne. Jeśli się dokładniej przyjrzymy kolory koczków nie do końca pasują do włosów. Na pewno pojawią się w niejednym z moich kompletów :)

Było dużo kłótni w innych postach, np.:
- Są ohydne
- Fuu
- Niby dlaczego są takie brzydkie?

Każdy ma oczywiście swoje zdanie.

Zapytałam paru użytkowników w wiadomości prywatnej jaką mają opinię na temat tego prezentu. Zobaczcie sami:

Czekoladowa ! 
8/10 są nawet ładne (:

Oriona
tak 8/10 👌
nie sa w moim stylu ale są nawet ładne

Magda5898555
No spoko...

Następnie stworzyłam posta z zapytaniem: Co sądzicie o tych włosach? Jak je oceniacie?

Wiktoria9991
Piękne napewno kupię m+ w następną niedzielę

Graafka
Bardzo ladne

kamilka27
Wow

Klaudynek09
No mi się niezbyt podobają ale to przez kolor 😞

pandacorn
10/10 ❤

lolisa234567
One są piękne nie mogę się doczekać asz je dostane
mi się nie zabardzo podobają te koczki na głowię

Kiti miau
Fajneee❤
takie 6/10 w sumie są ładne ale coś mi się w nich nie podoba

the luna msp99
Moim zdaniem to nie fair bo te włosy nawet roku nie mają. Kupiłam je w paczce z radością że długo będą dosyć cenne. Moderatorzy bardzo mnie zezłościli,bo tak jak wspominałam one roku nie mają. Zaledwie kilka miechów.Mówię NIE dla MW!

Roxi GP
9/10 ♥

Nutella489
takie mocne 7/10

wegetka
Fujka, ale niestety je dostane

123Aki321
XDD Te włosy kojarzą mi się z włosami Sarsy XDD

milenkanowak0
Były tylko, że w innym (ciemniejszym) kolorze...mam tamte a teraz będe miała te xd

rurzowaa
WOW!!!! 

Piękna 64
3/10

maria1234
mega szkoda ze nie mam momio plus

malypalecboli
Są bardzo ładne, tylko kolor mi nie pasuje.

ILoveToffi
Ładne

Jak widzicie jedym się te włosy podobają, drugim nie, a jeszcze innym pół na pół. W większości jednak przeważa opinia pozytywna.

To na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że Wam się spodobał i do zobaczenia w kolejnych ♥
Dziękuję bardzo za opinie! Możecie napisać swoje w komentarzach, chętnie poczytam :)

~Pozdrawia i życzy miłego dnia 221106

1 komentarz: