m


poniedziałek, 4 grudnia 2017

Świąteczne odliczanie ~ 4 zadanie

Ding Dong! Ding Dong!

To już czwarty dzień naszej akcji co wiąże się też z tym że już za 2 dni mamy 6 grudnia!! Ciekawi mnie czy dostanę coś od Mikołaja^^

Zasady:


Zadanie:

Każde dziecko dostaje prezent dnia 6 grudnia. Nie zawsze są to nasze wymarzone jednak liczy się to że w ogóle jakieś są. Od 10 roku życia marzę o wielkim misiu. Teraz kiedy mam 15 lat moje marzenie się nie zmieniło i nadal chciałabym pod choinkę dużego misia który byłby większy od mnie (chociaż wszystko jest wyższe od mnie z moim 165 ).

O co chodzi?
Odpowiedz na zadanie w poście na momio nie zapominając hasztagu #ŚwiętaMF4 oraz dopisku: Na konkurs bloga MomioFriends


Nie widzieliście jeszcze nagród? Wystarczy kliknąć tutaj: Klik




Powodzenia z tym zadaniem!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz