m


poniedziałek, 25 grudnia 2017

Nowe prezenty!- Wersja damska


Pewnie widzieliście sobotnią wiadomość Lucasa w sprawie prezentów. Dzisiaj tak jak nam obiecał dodano nowe prezenty. Tematyką tych prezentów jest oczywiście mostwanted

Przejdźmy do oceniania!




Spodnie jak spodnie, takie zwyczajne.
Natomiast bluzka jest całkiem okej, tylko, gdyby miała zamiast ramiączek krótkie rękawy było by lepiej, ale nie jest zła.



Bluza mi się średnio podoba. taka dziwna, powiem szczerze, że biała była by o wiele lepsza (Taka jaką mają panowie)
Koszulka również z motywu emoji. Też mnie jakoś nie zachwyciła.



Bluzeczka z bałwanem jest prze fajna, wreszcie coś zimowego!
Sukienka mnie zachwyciła. Wydaje mi się, że była rok temu, nie wiem czy w sklepie czy w prezentach, ale nie zdążyłam jej kupić.



Kurtka zdecydowanie nie w moim stylu.
W czapkach zwykle nie chodzę, ale ta jest okej.



Szminka na halloween dobra, ale na styl codzienny, nie wiem...
Cień pod oczy bardzo fajny.
Soczewki tanie, ale średnio mnie przyciągają.


I włosy mostwanted! Bardzo mi się spodobały te pierwsze, ale, gdy je założyłam to bardziej spodobały mi się te drugie. Cena nie jet najgorsza, a właściwie jest bardzo dobra.

To już koniec prezentów.
Koniecznie napiszcie w komentarzach czy podobają wam się prezenty! (:

~Pati671

3 komentarze:

  1. Co do prezentów to liczyłem na coś lepszego...
    Intryguje mnie to że według mnie ten blog umiera..
    Stwierdzam to po liczbie komentarzy i reakcjach..
    Może czas na ożywienie go..na reklame?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bywa
      dużo blogów umarło
      kiedys ożyje
      kiedys

      Usuń
  2. no aktywność spadła pewnie dlatego bo nie mam czytelnika miesiaca

    OdpowiedzUsuń