m


piątek, 1 grudnia 2017

Nowa kolekcja!~ Wersja męska

No witam, dzisiaj doszła nowa kolekcja Bożonarodzeniowa. Jak zwykle dostawa zaczyna się od wersji damskiej to zacznę dziś tak inaczej, od kolekcji męskiej.




Na początku bluzki. Szczerze tutaj momio mnie zaskoczyło, bo bluzki wersji damskiej są bardzo ładne, a tu?  Takie.. Dziwne. Ale no cóż.


Te czerwone spodnie są przeciętne. Chociaż dobrze, że dali jeansy, bo dali też taki styl codzienny.

Buuty bardzo je polubiłam jak je zobaczyłam, podobne do huarache.
Są bardzo ładne i nawet do stylu codziennego się przydadzą.
(Raczej bardziej do codziennego, bo na wigilię coś nie pasują xd)



Włoski dla panów w sumie mi się podobają. Nie są złe, ale kolory takie no.. Po prostu nie w moim typie.



To coś na całe ciało.. Ciekawe, ale jednak nie zbyt estetyczne.


Gdyby inne kolory...


Myślałam, że na tę kolekcję będzie coś bardziej o barwach czerwonych takich jednolitych, ale no cóż.
Średnio mi się podobają.

I to na tyle!
Kolekcja męska podoba mi się w skali 6/10
Mogło być lepiej, ale jest jak jest.

Do usłyszenia! (:
~Pati671


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz