m


sobota, 23 grudnia 2017

Oceniam losowe pokoje! #5

Cześć, witam wszystkich czytelników tego bloga
Dzisiaj kontynuuje moją serię z oceniania losowych pokoi!

A więc zacznijmy.
Dzisiejszym numerem jest 9
Wylosujemy sobie 3 pokoje.

1.

Ogólnie pokój średnio mi się podoba tak patrząc na cały pokój.
Rzeczy na minusie:

-Kolorystyka mnie boli...Bez tego plakatu stop, byłoby lepiej
-Różniąca się kolorystyka choinki od reszty.

Rzeczy na plusie:
-Podłoga i ściana są dobrze dopasowane kolorystycznie.
Ocena ogólna: 4/10
I to chyba na tyle w tym pokoju, czas na następny!

2.



Ten pokój mi już się bardziej podoba.

Rzeczy na minusie:
-Czegoś mi tu brakuje...
Rzeczy na plusie:
-Kolorystyka ładnie dobrana.
-Pokój nie jest zbyt pusty przez rozmieszczone animo.

Ocena ogólna 8/10

3.




Ogółem pokój ładny, ale...


Rzeczy na minusie:

-Za dużo rzeczy
-Chaotyczne rozmieszczenie mebli


Rzeczy na plusie:

-Ściana z podłogą grają dobrą rolę i ratują pokój.
-To duże okno wprawia się w biały klimat, co również ratuje.

Ocena ogólna: 5/10


I to już wszystkie pokoje na dzisiaj!
Napiszcie w komentarzu, który pokój podoba wam się najbardziej.
~Pati671

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz