m


środa, 20 grudnia 2017

Nowa świąteczne mebelki!!

Cześć kochani!!
Powoli udziela mi się ten świąteczny nastrój. Kupowanie prezentów dla rodziny, chłopaka, przyjaciółek. Spędzanie czasu z bliskimi itp.
Jednak dzisiaj na naszej kochaniej momiowej planecie doszły nam nowe mebelki i moim zdaniem są one bardzo tanie.



Krzesełka są superowskie, od razu jak je zobaczyłam kupiłam je. <3


I tutaj właśnie współczuje tym osobą co zdążyli już kupić sobie choinkę i wydać na nią 4/2 szafiry. Ta choinka i prezenciki użekły moje serce od razu mówię że podoba mi się bardziej choinka za 1 diamenta niż za szafiry.


Przepiękna szafeczka z lampionami i drewienkami ona również znalazła się w moim pokoju.


Przepiękne okno które jest warte swojej ceny według mnie.


Urocze skarpetki nie drogie i od razu znalazły się u mnie w pokoju.



A oto kilka losowych pokoi w świątecznym stylu:





Który z nich podoba wam sie najbardziej?


1 komentarz: