m


piątek, 13 października 2017

Oceniam losowe pokoje #4

Dzisiaj przychodzę z kontynuacji mojej serii oceniania losowych pokoi. Dzisiaj wylosujemy sobie 3 pokoje. Zaczynajmy. Dzisiejszą liczbą jest "13". Wybrałam tę liczbę, ponieważ akurat dzisiaj jest trzynasty. (Oczywiście mam argumenty, więc to jest krytyka, nie hejt)

1.


Okej, ten pokój powiedzmy, że mi się podoba.
Rzeczy na plusie:

+ podłoga ze ścianą dobrze współgrają.
+ Czarny, biały i niebieski to dobre połączenie.
+ Kolory nie mieszają się (chociaż te białe rzeczy szpecą)

Rzeczy na minusie:
-Tak jak mówiłam kolory białe tutaj szpecą, albo, gdyby usunięto by te miętowe rzeczy było by lekko lepiej.

Ocena ogólna- 7/10

2.



Ten pokój ewidentnie nie podoba mi się.
Nie będzie tutaj rozwiniętego oceniania, bo to nie ma sensu. Po prostu jest według mnie za dużo rzeczy namieszane, ale tak jak mówiłam we wcześniejszych postach KAŻDY MA SWÓJ GUST (:

Ocena ogólna- 2/10

3.

Ten pokój jest ciekawy.
Rzeczy na plusie:

+ Animo dodają klimatu halloween'owego
+ Kolory są dobrane dobrze.

Rzeczy na minusie
-Jeżeli ma to być klimat halloween'owy to uważam, że nie powinno być takich bardzo jaskrawych rzeczy.

Ocena ogólna- 8/10


I to na tyle. Myślę, że spodobał wam się mój nowy "charakter" pisania takich postów (W zasadzie to oceniania)!
Który pokój wam się najbardziej podoba?
~Pati671

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz