m


niedziela, 8 października 2017

Nowa kolekcja - konna!

Hejj!
Tu LaurQa <3
Mam dla Was nową kolekcję ^^

A oto ss:
Te koszule są spk ^^ Fajne kolory, nawet ładne ^^
Ten sukienko-sweter też ładny ^^
Tym 3 koszulką daje 6/10 

Tutaj mamy kolejne koszule ^^
Mi się najbardziej spodobała ta szara więc ją kupiłam ^^
Daję im 6,5/10

Spódnica taka nawet :/
Jakby byłą krótsza byłą by lepsza
Kolor spk ^^
Daje jej takie 5/10

Spodnie mi się nie podobają ://
Daję im 3/10

Tu tak samo - 3/10

Buty też słabe :/
Przyznaję im 2,5/10

Eee, no jeżeli ktoś nie interesuję się końmi lub nie ma czegoś z tej kolekcji to raczej mu nie
będzie pasować.
Daję - 2/10 

Włosy nie zbyt :/ Te warkoczyki są spk ale ten kucyk nieeee ://
Dostaną 4/10

Kurtki i płaszcze są spoko ^^
5/10

BIAŁE NAJ <3
6/10

To jest wsm spoko ^^
Kupiłam no bo czm nie XD\
6/10

Maksymalna ilość punktów: 110
Liczba przyznanych punktów: 49

KOLEKCJA JEST KONNA XD

Ogólnie to słabo ://
Nie popisali się.


A WY CO MYŚLICIE O NOWEJ KOLEKCJI?
NAPISZ W KOMENTARZU!

Dzięki za uwagę <3
~Limeł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz